Email_Marketing


10سئوالی که ممکن است در مورد تبلیغات ایمیلی داشته باشید را بررسی میکنیم

وقتی صحبت از پیدا کردن مشتریان جدید  اقا و خانم میشود بازاریابی همواره سعی میکند که در رسانه جمعی ایمیل بتواند بسیار مفید و موثر واقع بشود پیدا کردن مشتریان جدید با بازاریابی ایمیلی از سال 2009 چهار برابر شده است و اکنون 7.5 درصد از کل مشتریان را به خود اختصاص داده است (طبق اخرین اخبار های رسیده از "کاستورا" شرکت انالیز بازاریابی در شهر نیویورک)

اگر تجارت شما هنوز از تبلیغات ایمیلی بهرهمند نشده است شما احتمالا فرصت جذب مشتریان را از دست داده اید.  به نسبت تعداد زیادی راههای مناسب زیادی برای خدمات بازاریابی ایمیلی در دسترس است که به شما در ایجاد و ارسال ایمیل کمک میکند اما کدام یک مناسب شرکت شماست؟

در اینجا ۱۰ سوال ،برای وقتی که دنبال راه حل تبلیغات ایمیلی هستید، وجود دارد.

۱-شرکت من با تبلیغات اینترنتی چه چیزی میخواهد به دست بیاورد؟

سیم جنکینز( مولف ” د نیویورک این باکس …” و مدیر اجرایی شرکت “براید ویو مارکتینگ” نماینده تبلیغات دیجیتال در اتلانتا):”واضح است که تعریف کردن اهدافتان به شما در تعیین ایمیل تبلیغاتی مناسب تجارت شما کمک میکند”

 شما یک خرده فروش از امکانات انلاین دنیای مجازی بهره مند هستید و میخواهید که محصولاتتان را از طریق ایمیل برای افراد ارسال کنید و برای اینکار به دنبال راه حلی هستید که اینکار بوسیله ایمیل، “آی کانتکت” یا “بنچ مارک ایمیل”  قابل انجام است و به شما این امکان را میدهد که ایمل را ایجاد و ارسال نمایید. همچنین این امکان را به شما می دهند که کوپن هایی را که میتوانید بواسطه ان فروشتان را افزایش دهید ارسال کنید.

اما اگر شرکت شما یک شرکت براساس پیشامدی است که به برگزاری کنفرانسها، مجالس و همایش میپردازد ممکن است بهتر باشد که “میل چیپ” را انتخاب کنید.  خدمت یکپارچه دیجیتال محبوب “اونتبرایت” از شما برای رهایی از حوادث آینده دعوت میکند.

 ۲- چه هزینه هایی داریم؟

 سیم میگوید: “هزینه ایمیلهای در صورتحصابی است که متناسب با تعداد اعضاء ایمیل شماست.” عهزیه به طور معمول بین ۸ تا ۱۴ دلار در ماه است برای ۵۰۰ مخاطب.  ۱۶ تا ۳۲ دلار برای ۲۵۰۰ مخاطب و ۸۹ تا ۳۰۰ دلار درماه برای ۲۵۰۰۰ مخاطب. بسیاری از مخاطبین به شما این اجازه را میدهند که تعدا نامحدودی را در ماه برایشان ارسال کنید.اما نه همه بنابراین شما نیازدارید که بررسی کنید.

بسیاری از ارائه دهنده گان تبلیغات ایمیلی دوره ی مجانی ای به ارائه خدمات اختصاص مدهند، که معمولا بین ۳۰ تا ۶۰ روز است. که شمل “گت ریسپانس”"آی کانتکت”، “کانستنت کانتکت” “اما” و هزاران خدمت دیگر میشود.اگر به دنبال یک راه حل بدون هزینه هستید، “یلچیچ” شما را قادر میسازد تا ۱۲۰۰۰ ایمیل در ماه را به صورت رایگان ارسال کنید اگر شما کمتراز ۲۰۰۰ عضو دارید. به عنوان مثال با ۱۰۰ یا تعداد کمتری اعضاء “اما” به شما این امکان رامیدهد که ۶۰۰ ایمیل درماه را به صورت رایگان ارسال کنید.

BG-email-marketing


۳- چگونه میتوانم افراد را به عضویت در سایت شرکت تشویق کنم؟

 “دیو والتر” تبلیغ کننده محصولات شرکت “سیلورپاپ” شرکت ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتالی در آتلانتا میگوید: “خیلی ساده وقتی انها را میبیندی یا با تلفن با آنها صحبت میکنید از انها بخواهید که در سایت عضو شوند. یا وقتی که در حال رید هستند از انها بخواهید”.

والتر میگویدکه : “بسیاری از ارائه دهنده خدمات تبلیغات ایمیلی این امکان را به شما میدهند که اطلاعات ایمیلها را از منبع اطلاعات خودتان در سایت آپ لود، بازگذاری، کنید”. برای به دست آوردن تعداد بیشتری ایمیل با کذشت زمان از ارائه دهنده ایمیلهای مناسب استفاده کنید که میتوانید آنها را به عضویت در سایت خود در وبسایت و یا بازدید صفحه فیس بوک دعوت کنید.

 ۴- آیا باید قالب ایمیلهای خودم را طراحی کنم یا با هزیه ای برای این کار بپردازم؟

 بیشتر خدمات معروف، مانند “میلچیپ” و “کانستنت کانتکت” انتخابهای رایگان زیادی که به صورت حرفه ای طراحی شده اند رادر اختیار شما قرار میدهد که معمولا  نیازی به “اچ تی ام ال” رای شخصی سازی لوگو ورنگ شرکت ندارند.

 بسیاری از ارائه هندگان از جمله ، “اکس اکت تارگت” می تواند به شما در ترکیب طراحی و گرافیک از مصالح موجود در بازاریابی خودتان کمک میکنند. آنها همچنان با هزینه به ارائه خدمات مشاوره ای طراحی می پردازند.

emailmarketing-shutterstock


۵- آیا من برای برنامه ریزی استراتژیک ایمیل هایم به کمک نیاز دارم؟

 اگر میخواهید یک برنامه استراتژیک تبلیغاتی ایمیلی طولانی مدت و متمرکز داشته باشید. یک عرضه کننده ای را بیابید که خدمات مشاوره ای حرفه ای ارائه میدهد. از جمله، “ای کانتکت”، “اکس اکت تارگت” و … . خدمات استراتژی های مرسوم هزینه های افزوده ای دارند، که معولا با ارتباط با ارائه دهنده قابل دریافت است.

 ۶- چگونه میتوانم مطمئن شوم که ایملیهای ارسالی من توسط خوانندگان با هر ابزاری که برای دیدن آن استفاده میکنند به خوبی دریافت و مشاهده میشود؟

 خوانندگان شما ایمیلهای شما را از وسایل مختلقی خواهند خواند، مانند لپ تاپ، گوشی های هوشمند، تبلت ها و … ، و از سرویس های ایمیل متعدد. برای افزایش اطمینان از اینکه متن و تصاویر به خوبی نمایش داده مشوند، از ارائه هنده ای استفاده کنید که به شما این امکان را میدهد که نحوه نمایش هرکدام از ایمیلها را در ابزاری مشتریان، دریافت کنندگان، به شما نشان دهد.

برای بهینه سازی در موبایل، از ارائه دهنده ای مانند “اما”، “ای کانتکت”، “مایلچیپ” یا “گتریسپانس” استفاده کنید. این ارائه دهندگان از قالبهای  بهینه ای استفاده می کنند که به ایمیلهای شما کمک میکند به خوبی در تبلتها، و هوشهای هوشنمد نمایش داده شوند.

 ۷- آیا من نیاز دارم که از عناصر رسانه جمعی در ایمیلهای تبلیغاتی ام استفاده کنم؟

 اگر محتوای ایمیل شما با اعضاو شما تشدید یافت، به عقیده والتر: ” شما به آنها نیاز دارید تا به رسانه اجتماعی انها در مورد ان بگویید، تا وقتی مارک شما تثبیت شود.

 قرار دادن لینک شرکتتان در صفحه فیس بوک، تویتر و سایر رسانه های جمعی میتواند باعث افزایش مخاطبین شما شود. کسانی که میتوانند همانند مخاطبین ایمیلی شما خرید کنند. بیشتر ارائه دهنده ها، خدمات عمومی ارائه میدهند مانند “کانستنت کانتکت”، “اکتیو کمپین”و “میل چیمپ”.

Email-Marketing


 ۸- چگونه تصویری که میخواهم از آن استفاده کنم را انتخاب کنم؟

 وقتی صحبت از این است که چه نوع تصویری استفاده کنم، باید از تصویری استفاده کنیم که خیلی سریع تداعی کننده داستان، سابقه مارک شرکت شود. شما همچنین میخواهید که محصولاتتان را به نمایش بگذارید. “مد کلوث” یک خرده فروش لباس آن لاین، به اعضایش ایمیلهای شامل عکسهای خیره کننده و رنگارنگ از آخرین مد همراه لینکی که میتوانند آنها را تهیه کنند می فرستد.

“جکینز”: “شما باید قادر باشید که تصاویر را آپ لود، بارگذاری، و بر انها و فایلهایتان نظارت داشته باشید.”

 ۹-چه میزان حمایت مشتری را شرکت من باید انتظار داشته باشد؟

 تعداد زیادی از سرویس های ایمیل های تبلیغاتی هستند که به شرکتهای کوچک خدماتی چون تماسهای رایگان، محصولات ویدیویی رایگان، خدمات ایکمیلی، و سوالات متداول ارائه میکند.

جکینز انتخاب ارائه دهنده ای را پیشنهاد میکند که تماس، گفتگوی تحت وب و زنده و افرادی بادانش هستند، نه فقط یک سیستم خودکار. و اینکه پشتیبانی تلفنی داشته باشند وقتی که مشکلی پیش میآید مقلا نمیتوانید وارد حساب کابریتان شوید.

 ۱۰- چه نوع تجزیه و تحلیلی موثر بودن کمپین من را ارزیابی میکند؟

 اغلب ارائه دهندگان تبلیغات ایمیلی، خدمات، ارزیابی خود و ابزار گزارش را به صورت رایگان ارائه میدهند. این نشان میدهد که چه تعداد افراد ایمیل شما را باز میکنند، روز چه لینکی کلیک میکنند و چند ایمیل به دیگران ارسال یکنند.

 آنها همچنین باید به شما اجازه دهند که بینید چه تعداد از اعضائ عضویت خودشان را لغو کرده اند و چه تعداد از ایمیل ها معتبر نیستند. بعلاوه چه تعداد ایمیل ارسال نشده اند و چرا؟. پیگیری ایمیلها کار پرمشغله ایست و شما میتوانید با اشتراک پی ببرید که کدام محتوا ها تشدید کننده عضویت بوده اند.


منبع: letvcinfo.ir